“Ve yeryüzünün bütün halkları görecekler ki, Efendimizin ismi senin üzerinde anılıyor ve senden korkacaklar” (Tesniye 28:10). “Görecekler… Yüce Rabbi Eliezer der ki, ‘Bunlar baş Tefillinleridir’” ve Tosfot bunu, içlerinde Şadai isminin çoğunluğu, kutularda Şin ve kayışlarda Dalet olduğu için yorumlamıştır (Berahot 4, 6a), yani “Ve Efendinin adının anıldığını gördüler” ifadesi, Şadai isminin çoğunluğunun görülebildiği baş Tefillinlerine atıfta bulunmaktadır.
Tosfot, orada söylendiği gibi, ağzınızda izin verilen ve kayışları ortaya çıkarmayan şeyden bir soru sorar (Şabat [Sebt] 28). Ayrıca, Megilla’da (26), kayışları sadece Keduşa [kutsallık] enstrümanları olarak adlandırır ve kayışlardaki Dalet’in baş Tefillin’in ayrılmaz bir parçası olarak görülmediğini ima eder.
Dolayısıyla, baş Tefillini ile ilgili olan “Ve gördüler” ayetinin anlamı nedir? Ayrıca, başın yüksekliğinde olduğu ve görünür olduğu için, “ve gördüler” ifadesinin onunla ilgili olduğunu, el Tefillin’inin ise, “senin için” yazıldığı üzere, başkaları için değil, senin elinde bir simge olarak bir işaret olarak örtülü olduğunu söyler.
Neden eldeki Tefillin örtülürken baştakinin örtülmemesi gerektiğini sormalıyız. Baal HaSulam’a göre -baştaki Tefillin Tora, eldeki Tefillin ise inanç olarak kabul edilir.