Zohar (Nasso, Madde 28): Mitzva [emir] ve tövbe eden herkes, sanki Malhut olan Hey harfini Vav harfine geri döndürmüş gibidir, vs. Teşuva [tövbe], Teşuv Hey [ Hey geri dönecek] harflerini Vav‘a taşır, çünkü kişi günah işlediğinde Hey ‘in Vav‘dan ayrılmasına neden olur ve Tapınak bu yüzden yıkılmıştır.
Hükümleri Firavun’unkinden daha sert olan bir kral ve Hey‘i tamamlamak için “Tanrınız Efendiniz” kendi istekleri dışında tövbe edecekler.
Malhut olan tövbe, çalışmadan ve emek harcamadan “yaşam” olarak adlandırılır.
Yorum: Çalışma ve emek doğasına karşı gelmektir, yani Yaradan rızası için. Bununla kişi form eşitliğine gelir ve bolluk çaba sarf etmeden akar çünkü emek ödül almak için değildir.
Dolayısıyla daha sonra, “çalışma olmaksızın ” denilen form eşitliği aracılığıyla yaşamı alır. “Ve Musa bakmaktan yüzünü sakladı”nın ödülü olarak “Efendinin suretini gördü”.