Birkaç yerde Keter’de Masah olmadığı, bu yüzden tamamen saf olduğu için Zivug [çiftleşme] yapabileceği söylenmiştir. Öyleyse, neden yeni Partzuf MA’da Keter olarak adlandırılan Behina Hey’in bir Masah’ı olduğunu yazdı. (Bkz. Panim Meirot)
Daha sonra, o ortaya çıktı, vb. ve ikinci Behina’da, on Sefirot seviyesi olan Gevura’nın Meleh’i, Hohma de Bina’ya ulaşır. (Bkz Panim Meirot) Sadece Bina’ya kadar yazılması gerekirmiş gibi görünüyor.
Alef-Vav-Kaf-Lamed Mem-Sameh-Peh-Reş-Tav’ın Kelim’i [kapları], Gadlut’ta [büyüklük/yetişkinlik] iken, sonra aşağıda, Bet-Dalet-Kof Het-Yod-Hey’in Kelim’i, Ketarim [Keter’in çoğulu] sağ ve sol olmak üzere iki çizgide durur. ZA, Hesed ve Netzah’ta duran Behinot’un [anlayışların] geri kalanı dışında, Gevura’nın Hesed’indedir. ARİ, Ketarim’in bile Hesed ve Netzah’da durduğunu açıkça yazar. (Bkz. Panim Meirot).