“Bunları bugün yapmak ve yarın ödülünü almak için”, yani Lişma [O’nun rızası için] çalışmak zorundayız. Öyleyse, kişi neden “ve yarın bunların ödülünü almak için” diye hatırlamalıdır?
Burada iki husus vardır:
1) Tora ve Mitzvot’ta [emirlerde] sonsuz hazlar olduğuna, Zohar’da ve ARI’nin yazılarında yazıldığı üzere, bu dünyanın tüm hazlarının, Keduşa’da [kutsallıkta] küçük bir derecede bulunana kıyasla sadece küçük bir ışık olduğuna inanmalıyız. Aksi takdirde, kişinin Tora ve Mitzvot’a saygısı yoktur. Kişinin niyetinin ihsan etmek olması için, “ve yarın bunların ödülünü almak için” demesi gerekir, bu da “Şimdi bir seçim yapmak ve sadece Yaradan’ın rızası için Tora ve Mitzvot’un yükünü üzerime almak istiyorum” demek anlamına gelir.