Not 327
“Misafir ağırlamak, Şehina’nın [Kutsallığın] yüzünü ağırlamaktan daha büyüktür” (Sebt [Şabat] 127a).
Şehina, Hohma [bilgelik] anlamına gelen Malhut olarak kabul edilir. Ancak Hasadim [merhamet] olan misafir ağırlamak daha büyüktür. Başka bir deyişle, kişi bir kez Hohma’ya sahip olduğunda, Hasadim’i aramalıdır, aksi takdirde Hohma, Hasadim’in giysisine bürünmek zorunda olduğundan, Hohma devam etmeyecektir. Bedensellikte O, kökün değerine göre Mitzva’yı [emri] verir, çünkü bedensellikte işler göründüğü gibi değildir.
“Bütün yeryüzü O’nun görkemiyle dolu” olarak bilinir, ancak Şehina’dan ayrılıp misafirleri karşılamak için dışarı çıktığını söylemek nasıl buraya ait olabilir? Ayrıca, Şehina’yı inşa etmekle ödüllendirilen birinin Tora’daki Mitzvot’un [emirlerinin] geri kalanından muaf olduğu söylenemez. Aksine, kişi bir kez Şehina’yı inşa etmekle ödüllendirildiğinde, Tora ve Mitzvot’u gerçekten yerine getirir, burada tüm Tora Yaradan’ın isimleridir ve yukarıda söylenenlere göre, bu kolaydır.