“Yukarıdakilere verilsin ve Musa’ya verilmesin.” Tora, kişi yükseldiğinde verilmelidir. “Ve Musa’ya verilmesin,” çünkü Musa’ya ‘sadık çoban’ denir ve Musa’nın elleri ‘inanç’ olarak kabul edilir. O zaman Şeytan iftira atar ve kişi ona layık olmadığında Tora’nın alınamayacağını söyler. Öyleyse tavsiye, Musa’nın alma kabiliyetine yani inanç niteliğine sahip olmasıdır, çünkü kişi, o zaman mantık ötesindedir ve orada hiçbir soru yoktur, zira tüm sorular sadece mantık dahilindedir.
Bu nedenle, kişi Tora’yı herkesin önünde almak istediğinde, Tora’ya Lo Lişma [O’nun rızası için değil] olan bir nedenle ihtiyacı olduğunu anlar. Ancak gizlilik içinde, Lo Lişma söz konusu değildir. O zaman kişi Tora’yı aldığında, bu sadece Tora’nın ona inanç niteliğini kazandırması amacıyla olur. Bu nedenle, bu, gizlilik içinde ve sadece Katnut [küçüklük/ bebeklik] sırasında olmalıdır. Ancak Gadlut [büyüklük/yetişkinlik] döneminde Tora “şifa” ve “yaşam iksiri” olarak adlandırılır.
Tohu olarak adlandırılan ‘başka bir şey’in anlamı budur, yani “dünya hiçbir şeyin üzerinde durmaz”. Rav Hanin’in, bunun kişinin gücünü tükettiğini, çünkü o zaman inançtan yoksun olduğunu gördüğü şeklinde yorumlamasının nedeni budur. Dolayısıyla hepsi aynı anlama gelmektedir.