“Kardeşin Harun için, onur ve güzellik için kutsal giysiler yapmalısın.”
“Giysilerin her zaman beyaz olsun ve başından yağ eksik olmasın” (Vaiz).
Kâhinlik giysileriyle ilgili bu emir, yakındaki bir bağlamda söylenmiştir. “Yağ”ın zihnin Daat [bilgisi] anlamına geldiği ve bu nedenle saf ve temiz olacağı şeklinde yorumlanır. Bu, “saf zeytinyağının” anlamıdır. “Kutsal giysiler” bedeni ima eder; beden, ruhun giysisidir ve onur ve ihtişam için uygun şekilde yapılmalıdır (Sefat Emet).
Şöyle demeliyiz: “Zihin,” Tora ile meşgul olan bilge öğrenciler demektir. Onlar, Tora’nın ışığını çekenlerdir; bu ışık bedene parlar. Beden, Tora’nın destekleyicileridir. Bu, “O, onu sahiplenenler için hayat ağacıdır ve onun destekleyicileri mutludur” ifadesinin anlamıdır. “Ruh,” “Tora öğrenenler” olarak adlandırılır. Beden, “Tora destekçileri” olarak adlandırılır. Birlikte, onlar tek bir adamdır, çünkü bedensiz bir ruh olamaz; bu, bedensiz bir baş olamaz demektir.